KAMI ADA MENJUAL IKAN KELI SALAI (PAKET / KILO)


**IKAN KELI SALAI INI SEDAP DIMASAK LEMAK CILI API DICAMPURKAN DENGAN BUAH BELIMBING ATAU PUN BACANG MUDA



PEMBELIAN BOLEH DIBUAT MELALUI:



CARA 1 : Order melalui POS,

Harga 1 PAKET 4 EKOR = RM20 (termasuk bayaran pos)

UNTUK ORDER MELALUI POS ( KLIK DISINI )





CARA 2 : Tempah melalui Telefon dan datang ambil di Kedai kami,


Harga 1 KILO = RM15

UNTUK MEMBELI SILA HUBUNGI 0169088627 (En. RAMLAN)

Nyatakan Jumlah yang ingin dibeli, dan datang ambil di kedai kami di hadapan Pasar Komoditi Dan Karavan (PAKAR) Paroi, Seremban. PAKAR






**KAMI JUGA MENERIMA TEMPAHAN IKAN KELI UNTUK MAJLIS KERAIAN.


ikan keli bakar, makanan ikan keli, resepi ikan keli, ikan patin, ikan keli gergasi, ternakan ikan keli, ternak ikan keli, penternakan ikan keli, khasiat ikan keli, kari ikan keli, mimpi ikan keli, ikan keli afrika, gulai ikan keli, memancing ikan keli, ikan keli terbesar di dunia, ikan keli goreng, cara menternak ikan keli, jenis ikan keli, ikan keli in english, kebaikan ikan keli, lagu ikan keli, ikan keli putih, pancing ikan keli, ikan keli percik, sup ikan keli, anak ikan keli, nama saintifik ikan keli, penjagaan ikan keli, penyakit ikan keli, habitat ikan keli, jual ikan keli, cara penternakan ikan keli, siang ikan keli, ikan keli kayu, keburukan ikan keli, kelebihan ikan keli, ikan keli malaysia, video ikan keli, ikan patin air tawar, ikan keli bakar, makanan ikan keli, resepi ikan keli, ikan patin, ikan keli gergasi, ternakan ikan keli, ternak ikan keli, penternakan ikan keli, khasiat ikan keli, kari ikan keli, mimpi ikan keli, ikan keli afrika, gulai ikan keli, memancing ikan keli, ikan keli terbesar di dunia, ikan keli goreng, cara menternak ikan keli, jenis ikan keli, ikan keli in english, kebaikan ikan keli, lagu ikan keli, ikan keli putih, pancing ikan keli, ikan keli percik, sup ikan keli, anak ikan keli, nama saintifik ikan keli, penjagaan ikan keli, penyakit ikan keli, habitat ikan keli, jual ikan keli, cara penternakan ikan keli, siang ikan keli, ikan keli kayu, keburukan ikan keli, kelebihan ikan keli, ikan keli malaysia, video ikan keli, ikan patin air tawar, ikan keli bakar, makanan ikan keli, resepi ikan keli, ikan patin, ikan keli gergasi, ternakan ikan keli, ternak ikan keli, penternakan ikan keli, khasiat ikan keli, kari ikan keli, mimpi ikan keli, ikan keli afrika, gulai ikan keli, memancing ikan keli, ikan keli terbesar di dunia, ikan keli goreng, cara menternak ikan keli, jenis ikan keli, ikan keli in english, kebaikan ikan keli, lagu ikan keli, ikan keli putih, pancing ikan keli, ikan keli percik, sup ikan keli, anak ikan keli, nama saintifik ikan keli, penjagaan ikan keli, penyakit ikan keli, habitat ikan keli, jual ikan keli, cara penternakan ikan keli, siang ikan keli, ikan keli kayu, keburukan ikan keli, kelebihan ikan keli, ikan keli malaysia, video ikan keli, ikan patin air tawar, ikan keli bakar, makanan ikan keli, resepi ikan keli, ikan patin, ikan keli gergasi, ternakan ikan keli, ternak ikan keli, penternakan ikan keli, khasiat ikan keli, kari ikan keli, mimpi ikan keli, ikan keli afrika, gulai ikan keli, memancing ikan keli, ikan keli terbesar di dunia, ikan keli goreng, cara menternak ikan keli, jenis ikan keli, ikan keli in english, kebaikan ikan keli, lagu ikan keli, ikan keli putih, pancing ikan keli, ikan keli percik, sup ikan keli, anak ikan keli, nama saintifik ikan keli, penjagaan ikan keli, penyakit ikan keli, habitat ikan keli, jual ikan keli, cara penternakan ikan keli, siang ikan keli, ikan keli kayu, keburukan ikan keli, kelebihan ikan keli, ikan keli malaysia, video ikan keli, ikan patin air tawar, ikan keli bakar, makanan ikan keli, resepi ikan keli, ikan patin, ikan keli gergasi, ternakan ikan keli, ternak ikan keli, penternakan ikan keli, khasiat ikan keli, kari ikan keli, mimpi ikan keli, ikan keli afrika, gulai ikan keli, memancing ikan keli, ikan keli terbesar di dunia, ikan keli goreng, cara menternak ikan keli, jenis ikan keli, ikan keli in english, kebaikan ikan keli, lagu ikan keli, ikan keli putih, pancing ikan keli, ikan keli percik, sup ikan keli, anak ikan keli, nama saintifik ikan keli, penjagaan ikan keli, penyakit ikan keli, habitat ikan keli, jual ikan keli, cara penternakan ikan keli, siang ikan keli, ikan keli kayu, keburukan ikan keli, kelebihan ikan keli, ikan keli malaysia, video ikan keli, ikan patin air tawar,

27.11.14

Tanah Kolam untuk di Sewa @ Negeri Sembilan utk Projek Ternakan KELI

 




Kami ingin menyewakan (pajak) / jual Tanah Kebun Berkolam @ Kg. Galau, Kuala Pilah Negeri Sembilan Malaysia

untuk diusahakan menjadi Kolam Ikan Keli,

dimana kami akan membeli bekalan ikan keli untuk dijadikan keli salai dan seterusnya dipasarkan keseluruh negara.

Klik >> DISINI << untuk lihat Peta



- 1.5 ekar
- 15 minit dari Seri Menanti
- Rizab Melayu
- Tanah Pertanian

- Bersebelahan tanah tinggi dan jauh dari kawasan penduduk ramai (tiada masalah aduan bau busuk )
- Ada kolam air semulajadi (bersebelahan mata air)
- Sesuai untuk menternak keli, kelisa, arowana, itik, talapia
- Boleh bina rumah burung untuk projek burung wallet/walid
- Tanah lapang dan telah dibersihkan, boleh terus beroperasi.


HANYA PENYEWA / PEMBELI YANG SERIUS SHJ !
Sila hubungi: En. Ramlan - 0169088627 (antara jam 3 ptg - 11 mlm)








Ingin menerima RESEPI - RESEPI KELI  terus ke emel anda?
....Taip Emel dalam kotak dibawah & Klik Langgan:


Delivered by FeedBurner
belajar al quran online ikan keli bakar makanan ikan keli resepi ikan keli ikan patin ikan keli gergasi ternakan ikan keli ternak ikan keli penternakan ikan keli khasiat ikan keli kari ikan keli mimpi ikan keli ikan keli afrika gulai ikan keli memancing ikan keli ikan keli terbesar di dunia ikan keli goreng cara menternak ikan keli jenis ikan keli ikan keli in english kebaikan ikan keli lagu ikan keli ikan keli putih pancing ikan keli ikan keli percik sup ikan keli anak ikan keli nama saintifik ikan keli penjagaan ikan keli penyakit ikan keli habitat ikan keli jual ikan keli cara penternakan ikan keli siang ikan keli ikan keli kayu keburukan ikan keli kelebihan ikan keli ikan keli malaysia video ikan keli ikan patin air tawar

KLIK ICON TWITTER & FACEBOOK DIBAWAH DAN SHARE INFO DI LAMAN INI BERSAMA  KENALAN ANDA.... SHARING ITU SEDAP ! !

26.11.14

Ikan Keli Sambal Cili Merah

 

Assalammualaikum WBT dan selamat pagi semua, sape suke makan ikan keli? angkat tangan, ikan keli ni kalau betul cara basuhnya taklah bau hanyir sangat, sedap je, dan pastikan direndam dengan air perahan limau nipis atau kasturi, barulah harum baunya, dekat kampung ros ni, kalau nak makan ikan keli fresh order je, siap dah dah siang kan, kita cuma kena basuh je, dan ape lagi menu yang menjadi pilihan kami, sudah semesti nya ikan keli goreng yang ditopping dengan sambal cili merah, sedap, makan banyak pun  tak sedar, resepi ade kat bawah, ni lah cara yang selalu ros buat, senang, ringkas dan pastinya sedap.

Ikan Keli Sambal Cili Merah
Sumber resepi: rosmarlina @ jintanmanis.com

Bahan-bahanya
4 ekor ikan kelil saiz sederhana ( potong dua bahagian) kalau ikan tu kecil tak payah potong
2 ulas bawang putih
4 ulas bawang merah
6 biji cili merah
sedikit air asam jawa
4 biji cili padi ( boleh tambah jika mahu lebih pedas)
1/2 bji limau kasturi ( diperah jusnya)
1 sudu besar gula merah@nisang@gula
2 sudu besar cili kisar ( cili boh)
sedikit belacan ( tak letak pun takpe)
sedikit hirisan bawang besar ( ni tak nak letak pun takpe)

- nak lebih wangi ros masukkan juga 1 batang kulit kayu manis.

( ikan keli di gaul dengan garam, kunyit dan sedikit tepung kentang@tepung beras, ketepikan, fungsi ros masukan sedikit tepung kanji kentang ni, supaya ikan keli lebih garing apabila siap digoreng)

Cara-caranya

1. Goreng ikan keli hingga garing, angkat dan toskan, kemudian  kisar halus bawang merah, bawang putih, cili padi, belacan dan cili merah, masukan 1/2 cawan air supaya semua bahan mudah dikisar.

2. Selepas itu panaskan sedikit minyak dan masukan kulit kayu manis dan cili kisar, tumis hingga naik bau, baru masukkan bahan yang diblender tadi, masukkan juga gula merah dan garam, kacau selalu, setelah agak garing baru masukkan sedikit air asam jawa dan jus perahan limau kasturi, kacau sebati. sesuaikan rasa, masukkan garam. Biarkan sambal betul-betul masak dan agak pekat.


3. Akhir sekali masukkan  hirisan bawang besar dan kacau beberapa minit, curahkan sambal cili merah ini di atas ikan keli goreng tadi dan sedia untuk dihidangkan, selamat mencuba.


makan dengan nasi panas, sedap ni....


kepala ikan keli....hihihi : )


Nota: Kalau nak digaul terus ikan keli ni dengan sambal cili merah pun boleh, bila sambal cili merah  dah masak, masukkan terus semua ikan keli dan gaul sebati, ros lagi suke ditoppingkan kat atas je, sebab takut ikan keli  hancur bila banyak sangat di kacau dalam kuali tu nanti, ikutlah selera dan citarasa masing-masing ya.




Ingin menerima RESEPI - RESEPI KELI  terus ke emel anda?
....Taip Emel dalam kotak dibawah & Klik Langgan:


Delivered by FeedBurner
belajar al quran online ikan keli bakar makanan ikan keli resepi ikan keli ikan patin ikan keli gergasi ternakan ikan keli ternak ikan keli penternakan ikan keli khasiat ikan keli kari ikan keli mimpi ikan keli ikan keli afrika gulai ikan keli memancing ikan keli ikan keli terbesar di dunia ikan keli goreng cara menternak ikan keli jenis ikan keli ikan keli in english kebaikan ikan keli lagu ikan keli ikan keli putih pancing ikan keli ikan keli percik sup ikan keli anak ikan keli nama saintifik ikan keli penjagaan ikan keli penyakit ikan keli habitat ikan keli jual ikan keli cara penternakan ikan keli siang ikan keli ikan keli kayu keburukan ikan keli kelebihan ikan keli ikan keli malaysia video ikan keli ikan patin air tawar

KLIK ICON TWITTER & FACEBOOK DIBAWAH DAN SHARE INFO DI LAMAN INI BERSAMA  KENALAN ANDA.... SHARING ITU SEDAP ! !